4 části Akcelerátoru VŠEM
Program Akcelerátoru VŠEM probíhá ve 2. patře VŠEM
Cíle fáze "StartUp Camp": naučit se pracovat s nápadem, zvalidovat ho a překlopit nápad v projekt s jasným projektovým plánem. Získání maximum informací, co jsou principy udržitelného podnikání a jak se používají v praxi firem. Naučít se odprezentovat svůj pitch. Představení základních startupových nástrojů a jejich užívání.
10. - 15. leden 2019
10. leden, 9:00 - 17:00
• Lean Canvas není líný, ale rychle vám odpoví na klíčové otázky
• Proč to dělám – Result Chain (Jan Veselý)
11. leden, 9:00 - 17:00
• Validujeme a experimentujeme (Happy End Agency, s.r.o.)
12. leden, 9:00 - 11.30
• Hosté VŠEM: Markéta Borecká (zakladatelka FOREWEAR), Eva Dudová (zakladatelka Přestupní stanice)
13. leden, 9:00 - 17:00
• Natrénuj si svůj první pitch - (Ondřej Staněk)
14. leden, 13:00 - 16:30
• Udržitelnost (Lucie Tomancová)
15. leden, 9:00 - 15:00
• Ukaž nám svůj pitch (Lukáš Hrdlička - web)
15:00 - 18:30
• Porota a vyhodnocení
• Networking
Cíle fáze inkubace: aby jednotlivec/tým jasně popsal a evidencí podložil problém, který řeší, aby popsal produkt/službu, zákazníky a další stakeholdery, aby znal distribuční kanály, měl finanční plán, marketingový plán a business plán.
únor - duben 2019
11. února, 9:00 - 10:00
• Co nás čeká ve fázi Inkubace (Veronika Pešatová)
10:00 - 17:00
• Vedení startupu, od MVP k produktu (Miky Škoda)
16. února, 9:00 - 16:00
• Průzkum trhu: jak sbírat data (Zuzana Chytková, Centrum sociálního marketingu, Michal Koníček - IPSOS)
17. února, 9:00 - 16:00
• Marketingový plán a strategie (Břetislav Stromko)
25. února, 9:00 - 16:00
• Validace II. (Pavel Bartoš)
2. března, 9:00 - 16:00
• Analýza dat: co a jak získat ze sebraných dat - samostatná práce, prezentace výsledků (Zuzana Chytková, Centrum sociálního marketingu, Michal Koníček - IPSOS)
9. března, 9:00 - 16:00
• Finance a business model (Martin Kešner)
11. března, 9:00 - 16:00
• Dotace jako jeden z možných zdrojů financování (Marie Kubáňková) - workshop na přání
19. března, 9:00 - 16:00
• Pitche není nikdy dost! Pitch workshop II. (Ondřej Staněk)
1. dubna, 11:00 - 16:00
• Marketing starupu (Peter Matisko)
10. dubna, 15:00 - 16:00
• Online marketing v rámci Akcelerátoru VŠEM (Lucie Šplíchalová)
16:00 - 18:00
• Mentoring Day, Networking
11. dubna, 10:00 - 17:00
• Google Analytics a Výkonnostní marketing (Zbyněk Hyrák)
29. dubna, 16:00 - 18:00
• Demo Day
Cíle fáze akcelerace: urychlení rozvoje business plánu prostřednictvím aktivizačních modulů zaměřených na obchodní dovednosti a znalosti, které posunou plány blíž realizaci. Rozvoj schopností vedení, řízení, plánování a schopnosti definovat potřeby s ohledem na rozvoj týmu.
květen - červenec 2019
2. května, 9:00 - 16:00
• Tvorba webu (Petr Dalík)
24. května, 9:00 - 12:00
• Jak vyhledat a oslovit svého potencionálního partnera, investora? (Martina Vitézová)
25. května, 9:00 - 16:00
• Zákonitosti lidského rozhodování a způsoby využití v praxi (Břetislav Stromko)
29. května, 17:30....a dále
• GRILOVAČKA + RECAP
5. června, 14:00 - 16:30
• Prezentační dovednosti -příprava na DEMO DAY (Ondřej Staněk)
7. června, 9:00 - 14:00
• Už vím, kdo je můj potencionální partner, investor! Jak s ním komunikovat? Co má obsahovat má prezentace, abych zaujal? (Martina Vitézová)
12. června, 8:45 - 12:45
• Interní komunikace a návazné správné fungování uvnitř, externí komunikace a vysvětlení podstaty a přínosu veřejnosti/zákazníkům (Tomáš Poucha)
14. června, 9:00 - 11:00
• "Trello & Slack — nástroje pro řízení startupu" (Petr Zukal)
11:30 - 14:00
• Mentoring Day, networking a párty
14:00 - 15:30
• Crowdfunding - Hit Hit (Jana Hanfová)
24. července, 9:00 - 16:00
• Management k dosažení obchodních cílů + individuální koučing (Iveta Hlaváčová)
26. července, 9:00 - 16:00
• Prezentační design (Ondřej Staněk)
03. září, 14:00 - 17:00
• Prezentační dovednosti-příprava na Demo Day (Ondřej Staněk)
12. září, 17:00 - 20:00
• DEMO DAY - Ukaž produkt a tým
Cíle fáze podnikání: škálování ekonomické hodnoty i sociálních dopadů podnikatelských záměrů, zamyšlení se nad tím, jak rozšířit produkt do celého odvětví, na další zákaznické skupiny, do nových geografických podmínek a hledání cest, jak zvýšit sociální dopad produktu a tento dopad měřit a ideálně i monetizovat, protože to jsou hodnoty, které budou zajímat nejen investory a strategické partnery.
srpen - říjen 2019
Mentoring pro postupující týmy