Kmenoví mentoři týmů

Pavel Bartoš

Pavel je mentorem v programech Google Launchpad, ESA BIC, CzechInvest CzechStarter a Laboratoře Nadace Vodafone.

Vášnivý muzikant, o něhož se může směle opřít každá kytara. Zvládá různá tempa, od nedůstojných ploužáků po pořádný kvapík. Jediné, s čím si neporadí, je tuzemská popina.

Dokáže vyjmenovat všechny sauny v Praze - nezávisle na tom, jestli o to někdo stojí. Early adopter jakýchkoli aplikací, které podporují zdravé sebevědomí, Ellona Muska a hamburgery. Cyklista, který si z každé vyjíždky odnese kromě krásných zážitků i hezkou odřeninu.

Ondřej Staněk

Ondřej Staněk je konzultant sebeprezentace, komunikace a průkopník mikrovýrazů v České republice. Pomáhá firmám, které chtějí a potřebují svou prezentací prosadit sami sebe nebo svou myšlenku. Pracuje s řečníky, kteří vystupují na mezinárodních i tuzemských konferencích. 

Témata mentoringu:
- prezentace a komunikace firmy
- elevator pitch
- definice a práce s cílovou skupinou a její analýza
- tvorba person


Jan Veselý

Vedoucí IBM Smarter University a koordinátor Aliance pro mladé. Je autorem Laboratoře Nadace Vodafone a zakladatel projektů EduFórum a Inovatori.cz.

Honza pomáhá lidem rozjíždět projekty pomocí Lean Startup principů, zejména se snaží tento způsob myšlení dostat do neziskového sektoru a přetvářet neziskového projekty na společensky prospěšné podnikání. Důležitým tématem jsou pro něj nové technologie a jejich využití pro lidi, kteří v životě neměli tolik štěstí.

Témata mentoringu:
- Lean Startup
- experimentování
- společensky prospěšné podnikání

Petr Mandik

Petr je mentorem v programech Google Launchpad, ESA BIC, CzechInvest CzechStarter a Laboratoře Nadace Vodafone a jedním ze zakladatelů agentury Happyend.

Startupům pomáhá od nápadu k jejich zákazníkům, skrze ověřování a neustálé učení se.

Je také bývalý beachfootballový reprezentant, milovník adrenalinu, motorek a veškerých výzev.

Témata mentoringu:
- Marketing
- Design thinking
- Segmentace
- Ověřování


Spolupracujíci mentoři a lektoři

Lenka Anna Moravec

Lenka Moravcová je absolventka VŠEM. Má více jak 10 let zkušeností v oblasti digitálního marketingu a on-line prodeje především ve finanční sféře; zkušenosti se zaváděním on-line prodeje prostřednictvím nestandardního e-shopu v Avonu. V současné době má na starosti on-line prodej a marketing e-shopů pěti zemích v oblasti B2B.

Témata mentoringu:
- on-line prodej a marketing

Břetislav Stromko

Břetislav Stromko se pohybuje ve světě marketingu a reklamy již 10 let. Vedl analytické oddělení agentury Ogilvy, podílel se na marketingových kampaních a nejúspěšnějších věrnostních programech O2, řídil marketing operations v Socialbakers a nyní působí v Dáme jídlo. Zároveň již osmým rokem přednáší na VŠEM a třetím rokem buduje vlastní značku designového  sportovního oblečení SYN v pohybu.

Zaměřuje se především na CRM, data-driven marketing, marketingové procesy, vyhodnocování a měření marketingových kampaní. 

Témata mentoringu:
- marketing
- validace produktu
- značka 


Miky Škoda

V sedmnácti se popvé vydal na vlastní pěst cestovat, vylezl nejvyšší hory Evropy a ve dvaadvaceti založil první firmu. Procestoval přes 40 zemí, vystudoval 2 vysoké školy a 5 let vedl skautský oddíl. Nyní se v Česku věnuje rozšiřování sebevědomí a důvěre v druhé lidi. Založil LowCost Race, neziskovku a podcast LeapMakers a zvyšuje podnikavost na středních a vysokých školách.

Témata mentoringu:
- osobnost leadera
- firemní kultura
- PR a práce s komunitou zákazníků

Martin Kešner

Martina Kešnera můžete znát jako zakladatele Vodafone Nápad roku, nejstarší soutěže pro startupy v Česku a na Slovensku. Martin současně pracuje jako investiční manažer v J&T Ventures. Využijte jeho znalosti a zkušenosti z investorského prostředí.

Témata mentoringu:
- investor pitch
- finanční plánování
- využití technologií ve startupech


Ing. Alena Bukvová 

Má dvacetileté manažerské zkušenosti u zahraničních retailových společností ve vedení marketingových a nákupních týmů a ve strategickém nákupu, a to jak na straně B2B tak i zejména B2C. Kariéru začala u společnosti Procter & Gamble na pozici Regional Sales Manager. Poté působila 6 let na různých pozicích v nákupním oddělení společnosti Kaufland Česká republika a 5 let v Kaufland Slovensko jako ředitelka nákupu, prokurista. Následně zastávala 4 roky ve společnosti Penny Market ČR pozici ředitele nákupu a marketingu. Od roku 2013 působí jako obchodní ředitelka ve společnosti Rossmann CZ. Od roku 2017 působí také jako externí konzultant u společnosti Magistra v oblasti farmacie.

Témata mentoringu:
- strategické plánování
- situační analýza a predikce vývoje
- marketingové cíle a strategie
- produktová, distribuční, cenová a komunikační politika a strategie

Ing. Luděk Pfeifer, CSC.

Luděk Pfeifer je spolumajitel poradenské společnosti M.C.TRITON. Má za sebou 27 let praxe jako lektor a kouč a 26 let manažerské praxe.

Od roku 2016 je členem Rady expertů při České manažerské asociaci a současně působí jako lektor v rámci programu Akademie pro inovativní leadery – rozvoj témat: Jak nadchnout pro své nápady, Jak vystoupit z davu a stát se uznávaným odborníkem.

Témata mentoringu:
- strategické myšlení
- firemní kultura - její změna a rozvoj
- autentický leadership
- manažerská autorita
- komunikační a prezentační dovednosti


Mgr. Kamil Papež, MPA

Kamil Papež působí pátým rokem v  M.C.TRITON na pozici konzultanta a experta na téma Smart City a podílel se realizačně na víc jak 40 projektech.

Před příchodem do M.C.TRITON pracoval jako nezávislý politický analytik
a poradce pro několik politických stran a hnutí a rovněž má za sebou zkušenost
v roli poradce ministra pro místní rozvoj nebo místopředsedkyně vlády.

Témata mentoringu:
- Smart City
- strategické řízení a zavádění principů good governance

Daniel Hnyk

Daniel Hnyk vystudoval na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT vystudoval obor Matematická informatika. Hlavním zájmem jeho výzkumu je data science a strojové učení, ve stejné oblasti i podniká.

Je zakladatelem české pobočky racionalistické komunity LessWrong a stál také u zrodu našeho spolku pro efektivní altruismus, kde nyní působí jako mentor a strategický koordinátor.


Jan Kleňha

Jan Kleňha vystudoval Americká studia na Univerzitě Karlově, pracuje pro Copenhagen Consensus Center na rozvoji projektu České Priority a momentálně působí jako předseda spolku.

Zajímá se o efektivitu dárcovství, měření dopadů neziskovek a zvyšování racionality ve společnosti. Kromě administrativních a fundraisingových záležitostí také pomáhá v projektu Pomáhej efektivně.

Veronika Portešová

Veronika Portešová vystudovala Mezinárodní politiku a diplomacii na VŠE, momentálně studuje Právnickou fakultu UK a vzdělává se k profesi mediátora.

Je aktivním členem ve spolku pro efektivní altruismus, kde se věnuje zejména překladům a psaním článků. složila The Pledge To Give u Giving What We Can
a snaží se myšlenky EA šířit dál.


Gabriela Hlásková

Gabriela Hlásková specialistkou Corporate social responsibility. Ve společnosti Kooperativa zaměřuje na témata prevence vzniku škod a zejména v oblasti dopravní bezpečnosti.

Lenka Neuvirtová

Lenka Neuvirtová je ředitelkou v oddělení Audit & Assurance, kde vede tým zaměřující se na poradenské služby v oblasti CSR reportingu, interních kontrol a účetnictví. Kromě toho zastřešuje poradenské služby v oblasti Udržitelného rozvoje.


Ing. Cyril Kotulič, Ph.D, MBA

Cyril Kotulič se profesně věnuje organizaci vzdělávání pro dospělé a lektorování. Má také více než 12leté zkušenosti s podnikáním. Lektorem na VŠEM je 3 roky. Zabývá se problematikou inovací. 

Témata mentoringu:
- inovace
- podnikatelský plán
- hledání řešení pomocí kreativních metod
- práce se zákazníky

Ing. Michal Špitálník

Praktické zkušenosti z marketingu, obchodu a vzdělávání získal během 15 let na středních a vyšších manažerských postech technicky zaměřených firem. Přesto nebo právě proto pracuje v posledních letech na volné noze.

Ve svém přístupu prosazuje  „selský“ rozum a jednoduchost. V širokém spektru pokrývá dotyková zařízení (tablety a interaktivní tabule), software, cloudová úložiště, prezentační dovednosti, obchodní a marketingové konzultace. Výsledkem je efektivita, úspora nákladů, rychlost a jednoduchost v praxi.

Témata mentoringu:
- technologie ve vzdělávání a podnikání
- prezentační dovednosti
- marketing
- manažerské dovednosti


Ing. Martin Řehoř, Ph.D, MBA

Martin Řehoř je obchodně technickým ředitelem společnosti Rexim, s.r.o. Má více jak 12 let praxe ve vedení obchodních týmů a poradenství v oblasti řízení podniku, ekonomiky podnikání, obchodní výkonnosti a rozvoje pracovníků. Pro Akcelerátor VŠEM je připraven mentorovat oblasti podnikání, řízení podniku, projekty a procesy v tržním prostředí a péče o lidské zdroje.

Ing. Iveta Hlaváčová, MBA

Certifikovaná profesionální osobní i firemní koučka a konzultantka více než 15tiletou zkušeností a znalostí firemního prostředí na manažerských, konzultantských i jiných pracovních pozicích. www.coaching-space.cz Absolventka vysoké školy ekonomie a managementu.

Témata mentoringu:
- týmová spolupráce, správné fungování týmu, vedení týmu
- komunikační dovednosti a efektivní vyjednávání
- manažerské dovednosti
- talent management
- manažerské dovednosti, leadership
- tvorba vize, strategické plánování


Mirko Křivánek

Mirko Křivánek je dlouholetý kouč a konzultant manažerů v businessu.
Je současně partnerem Top Leadership International, lektoruje na VŠEM a Univerzitě Karlově.

Miroslav Lopour

Miroslav Lopour pracuje jako energetický ekonom v poradenském týmu Deloitte zaměřeném na odvětví energetiky. Zabývá se strategii, financemi a energetickou politikou.


Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.

Lukáš Blažek má praxi z finančního sektoru je od r. 2001. Pracoval v bankovním
i nebankovním sektoru. Odborné zaměření je zejména v oblasti financování podniků, investic a podpory rozvoje podnikání.

Dále pak v realizaci obchodních aktivit, převážně tvorby nových distribučních kanálů a související marketingové podpory ve finančních institucích. V posledních letech se specializuje na poradenství v oblasti Managementu změn a rozvoje business modelů.

Zbyněk Hyrák

Zbyněk je specialista na webovou analytiku, výkonnostní marketing a PPC kampaně. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již více než 10 let. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.

Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.

Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!


Marika Řežábková

Marika Řežábková je zaměřením psycholog, v EA se věnuje rozšiřování povědomí o racionálním myšlení a intuici, ráda také působí v oblasti koučování a poradenství týkající se efektivní volby/úpravy kariéry.

Své zkušenosti s prací s lidmi čerpá též hodně z korporátního prostředí, kde působí jako specialista rozvoje a vzdělávání a pomáhá s nastavováním rozvojových projektů typu Talent program, Expert program, Mentoring,  podpora On-the-job vzdělávání, podpora kultury zpětné vazby apod.

Peter Matisko

Peter vystudoval obor kybernetika a řízení. Podniká v oblasti IT řešení a marketingu od roku 2012 se zaměřením na menší a začínající firmy. Specializuje se na praktický marketing, webový vývoj, návrhy pro IT řešení, pokročilé online analýzy a optimalizace webů z pohledu marketingové komunikace a technických parametrů. 

Peter je autorem knihy Marketingové myšlení, která na praktických příkladech vysvětluje důležitost zaměření na klienta a nikoliv na sebe. Propojuje různé oblasti marketingu, psychologie a technologie pro vytvoření účinné podnikatelské strategie.

Témata mentoringu:
- Zaměření podnikání na klienta
- Využití technologie a různých analýz, zpracování dat
- Optimalizace webu a marketingové komunikace
- Osobní marketing a jeho důležitost


Linda Obrtelová

Pomáhám orientovat se ve světě organizací neziskových i sociálních, vidět věci jasněji a jít si za svým cílem. Nabízím networking, formování strategie a komunikace, ale i další měkké i technické nutnosti při vzniku, rozvoji i řízení organizace se sociálním dopadem. Mám bohaté zkušenosti, které stojí na pevných základech vlastní praxe.

Hledám individuální silné i slabé stránky osob i projektů a jak s nimi pracovat a využít je ve vlastní potenciál. Často slýchám, že mám dar motivovat, nadchnout a vést lidi. Nebojím se jít svou vlastní cestou, inspirovat lidi na té jejich a podpořit jejich touhu po změně. Často dobrovolně vystupuji ze své komfortní zóny, kde se chci potkávat s lidmi, jinými pohledy a hledat společnou řeč, která nás všechny posouvá.

Stála jsem u zrodu obecně prospěšné společnosti Mezi námi, kde jsem postavila mezigenerační program Povídej a dobrovolnický program Přečti a další doplňkové projekty. Pracovala jsem tu jako manažer, markeťák, fundraiser, koordinátor, týmový kouč, osobní terapeut, projekťák, prostě co bylo v tu chvíli potřeba. Postupem času a růstem organizace mi zůstala pozice ředitele. Po šesti letech má mise v této organizaci skončila. V současnosti se věnuji rozvoji, transformaci a řízení v Ústavu sociálních služeb na Praze 4.

Natálie Kadeřábková

Natálie je ředitelkou StartUp VŠEM.

Je odpovědná za chod StartUp VŠEM a pro Akcelerátor VŠEM zajišťuje marketingové a komunikační aktivity.